onsdag 2 september 2009

Shopping tur.

Kära nån vad dagarna far, redan onsdag.
I helgen har jag varit och shoppat kläder i Luleå.
Jag tycker alltid garderoben är tom så här på hösten.
Och flera påsar kom jag hem med så jag är nöjd.

Söndag blev jag glatt överaskad av kusin besök från
Jönåker, jätte roligt att ni tog er tid att stanna när ni
körde förbi.
Och på måndag var jag på massage, helt underbart skönt.
Jag brukar gå en gång i månaden
men nu under sommaren har jag haft uppehåll och jag
blev alldeles slut efteråt och vimsig i huvudet
så jag låg bara i soffan och latade mig hela kvällen.

Stolen har min mamma målat förra året, jätte roligt
minne att ha kvar av mor.
Att jag saknar min mamma.....det gick så fort.
Men jag är säker på att hon finns här omkring mig
och om det finns en himmel så är hon där för hon var
godheten själv.
Kram till er alla och sov gott.

4 kommentarer:

Fågel Blå sa...

Hej och tack för din kommentar den värmde, ljuvliga bilder du visar, jag förstår hur du känner det gällande din mammma, min mamma gick hastigt bort för några år sedan , och saknaden är oerhört stark.

Hoppas du får en underbar Dag!
Kram Kathrine!

LantlivsAnette sa...

Halloj !!
Åhhh vad fina saker du visar, och stolen !! Såå fin, och tänk att hon målade den vit !!
Jaa, jag förstår att du saknar henne...men hon finns med dig, var så säker !!
Ha en toppendag
Kraam Anette

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Hej på dig! Ja, dagarna bara rusar iväg..ser att du har haft fullt upp! Skönt med lite massage, håller med dig att man blir helt slut efter en behandling men vad bra man mår efteråt i kroppen. Vad roligt att du hittade så mycket kläder! Ibland tycker jag att det kan vara svårt att hitta något man gillar och ibland hittar man hur mycket som helst! Vad roligt med glatt besök det får en att må gott!

Jag är så nöjd med mina saker å zinkhjärtat är så fina! Boken är helt underbart å man tittar om och om igen, man får liksom inte nog. Inte på långa vägar att jag har sett klart :P

Beklagar över din mors bortgång, men jag tror säkerligen att hon vakar över dig och följer dig i livet från himmelen med ett leende!

Hoppas att du hade det roligt på mässan! Ta väl hand om dig och krama Totti från mig! Kramis Elin.

Kristall & Pynt sa...

Hej vännen!
Vilken fin stol, och vad fint att ha som ett minne.
Kram Sofia