söndag 6 september 2009

En lat helg.

Inte har det blivit mycket gjort denna helg. Jag har sovit
länge och läst, hela 2 böcker häääärligt...
Lördag kväll med kära vänner och verkligen god mat,
och fotboll nåja jag satt med ryggen mot TV: n och pratade
med brudarna.
Jag har ju såpskurat mitt golv i dag, och det blev som nytt.

Älskade katten Findus intog sängen när det bäddades rent.
Han älskar när det är ny tvättat och luktar gott.
Många gånger hittar jag honom i korgen med ny tvättat.
Trevlig med en massa hår....
Nu vanilj te och mys i soffan.
Kram Maud

2 kommentarer:

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Åh vad skönt att bara lata sig och läsa goa böcker! Det är så härligt när det är rent och jag håller med Findus att det är så mysigt med nybäddat säng :P

Själv myser jag på soffan och tittar in hos alla bloggisar:P

Kramis Elin

Fågel Blå sa...

Hej!
Ja nu får man passa på att mysa när hösten är här!!!
Katten ser ut att trivas
Välkommen in på min nyöppnade blogg!Fagel-blablogspot.com
Kram Kathrine!