lördag 26 september 2009

Höst städ

Ja nu var det länge sen jag gjorde ett inlägg, jag
tycker tiden inte räcker till ibland....

Jag har varit på kick off med jobbet och börjat gympa
efter sommar uppehåll, och musklerna har verkligen
vilat i sommar... Jag har haft ont i hela kroppen, men
så härligt att komma igång igen.


I dag har det varit höst städning ute hela dagen, först på
graven och sen hemma.
Lilla Totti han hänger med över allt en riktig kompis.

Findus han sitter inne i fönstret och spanar.
Alltid håriga gardiner......
I morgon blir det bio Flickan som lekte med elden.
Natti natti.


3 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Vilka härliga höstbilder - visst har vi en underbar höstvärme!

Kram Maud

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Vad härligt att få komma igång med träningen! Träningsvärk, då vet man att man har gjort något rätt! Så fort jag ser bilden på Totti, så blir jag så himla glad å fnissar till, så söööt! Mycket fina bilder på dina saker å lilla Findus som kikar allt som försigår där ute, kanske är det matte han tittar på när hon fixar å trixar:P

Det måste ha blivit fint hos din mamma, som har dig med kreativa händer och stor omtanke i det du gör!

Många bamsekramar Elin

Susannah sa...

Vad roligt med uppdatering av din fina blog... har tittat och tittat och nu äntligen.
Kram
Susannah