torsdag 27 augusti 2009

Härliga kvällar.

Varmt och skönt, men så torrt jag vattnar morgon och kväll
i krukorna.
Dessa dubbla petunior är så fina, jag sådde fröna redan i
mars och och det är 3 veckor sedan dom började blomma.

Nästan alla frön som jag sådde i år har varit väldigt sena.
Men nu kan jag glädjas åt resultatet.

Lite ny målat.

Och sist vår älskade Totti som alltid vill vara med när
det ska donas och vattnas i trädgården.

Tack för kommentarerna det är så jätte roligt att
ni tittar in till mig jag blir så glad.
Kram Maud

4 kommentarer:

ELIN´S SHABBY ROMANTIC sa...

Bättre sent än aldrig men titta så fint blommorna har blommat!Värt att vänta på! Men så fint du har gjort det!! Älskar vita rosor å det gröna bladen ger så fin brytning. Helt underbara saker du har hängt på krokarna och spegeln är underbart! Självklart kommer den lille söte på bild och jag blir så glad för jag diggar verkligen Totti! Han är så himla söt!!

Många kramar till er båda och ha en mysig helg! Elin

Kristall & Pynt sa...

Så fin spegel du har hängt där.
Och Så söt vove du har.
Kram Sofia

Fågel Blå sa...

Hejsan vilka ljuvliga blommor1

Kram Kathrine

BalochFest sa...

Oh så fint med nymålat... och vackra blommor!!
Hunden ... ja vad säger man... URGULLIG!