lördag 3 oktober 2009

Skönt med lördag !

Se så fina kannor jag fyndat i dag och med rätt monogram..
Vilken skön lördag, jag och Totti sov till 08.30 skönt. Sen
drog vi på morgon promenad i jätte fint höstväder.
Vi var på graven och tände ljus till mamma och gick in på
Mitt Ljuva Hem och hittade dessa fina kannor.
Jag älskar våra fina jättestora björkar på gården men.....
Kratta kratta kratta, just de har jag gjort i dag och det
är inte över ännu....

Mina nya kannor får stå på köksbordet, jag ska hitta nått fint att
ha i dom.

Och så min bästa kompis som hänger med på allt
älskade Totti. I dag har vi grillat, kanske för sista gången i år.
Trevlig helg.
Kram Maud

2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Åhhh vilka fina kannor !!
Jag var där o köpte en underba pläd, ska visa den sen, mustiga färger i brunt...
Lilla goa Totti...han är som Nisse, hänger med på det mesta..
Ha en fin Söndag
Kraam Anette

Vit Gladiolus sa...

Ohhh vilka kannor!! FINA!!!

Å pottan i inlägget under!!
Kraaaaaam