måndag 12 juli 2010

VARFÖR !

Vår bästa vän, vår älskade gosse är död.
I går skulle han springa efter en katt ute och det blev ett ryck
i kopplet en kota i rygg/nacke for isär nerver skadades och
vi fick avlida honom hos veterinären.

Allt hände inom en timma.
Varför.

En pigg, lycklig, busig, go och fullt frisk 6 årig gosse.
Varför.

Jag känner mig arg, varför måste alla dö...

Vi är helt förtvivlade.
Allt känns så mörkt.
Vad finns det att se fram emot.

Vår älskade Totti.
Alltid glad, fick vara med på nästan allt.
Vi planerade alltid så han inte skulle behöva vara själv.
Han följde oss från rum till rum.
Vem ska möta oss när vi kommer hem.
Vem ska väcka oss jätte tidigt alla årets dagar och vilja ut på
morgon promenad.
Vi har haft 6 underbara år tillsammans med en underbar kille.
Men nu är det slut.
Jag vill skrika VARFÖR.

1 kommentar:

LantlivsAnette sa...

Nämen du..kära vän..nu sitter jag här med tårar i ögonen..jag föstår er förtvivlan !! Varför...varför..
Du som har varit med om nog den senaste tiden..
Tänker på er...
Varma Kramar Anette