söndag 11 april 2010

Robbie Williams!

Oj så trevligt när solen äntligen behaga visa sig!
Men hur ska all denna snö hinna tina till 1 maj?
Det brukar bara vara några små snö högar kvar till valborgs
men nog har jag svårt att tro att det hinner i år.
Har haft en vilsam helg, inte gjort så mycket ätit gott och myst.
Lilla Tottis tassar är inte roliga nu vill jag lova, jag tvättar tassar
och damsuger ett antal gånger om dagen.

Och titta!!!jag har blivit mormor till världens sötaste Robbie Williams.
Min dotter har hämtat hem honom till Umeå så jag har inte träffat
honom ännu. Men snart kommer dom hem hit, han måste få
träffa oss alla här hemma och vänja sig med Vove Totti & katten Findus.
Ja det ska bli spännande att se hur det går.....
Han kommer att bo här hela sommaren så det måste gå bra.

Ha det så gott & kram till er alla.
Nu blir det vaniljte och mys i soffan.

Maud

2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Halloj där !!!
Åhh, då finns Findus ännu, han klarade sig, sååå härligt !!
Och vilken liten goding, han kommer att finna sig tillrätta hos er ska du se..
Jag håller med dig, man tvättar tassar tuuusen ggr per dag känns det som..
Kraaam Anette

Anonym sa...

Denna Sida Upp!