lördag 10 oktober 2009

Vilken höst dag...

Helt underbart höst väder här i norr, jag har varit ute hela
dagen, på morgonen var jag på graven och tände ljus till
mamma. Totti var så klart med så vi promenerade i stan i dag.
Sen har vi krattat resten av dagen och vi är snart klara, lite
kvar till i morgon.

Förra veckan var jag två dagar i Luleå på träff med mina
kollegor från hela norr, jätte trevliga brudar hela gänget.
Sov på hotell och vilken lyx med hotell frukosten vi åt läääänge.
Vår älskade Totti fick vi vara med till veterinären, han hade
öroninflammation Han ville inte låta dom titta i örat så dom fick
söva honom, sen låg han som död hela kvällen. Stackars Totti !!!
Tur min sambo var ledig så han kunde pyssla med Totte.
I kväll blir det en tidig kväll, all denna friskluft gör
att man blir trött, men först en te kopp och som vanligt
vanilj.
Ha en trevlig kväll.
Kram Maud

1 kommentar:

Gårdsromantik sa...

Visst har vi haft härligt väder!

Stackars lilla Totti - hoppas han piggnat till :_9

Kram Maud