tisdag 20 oktober 2009

Jätte kul helg.

ÅÅÅÅÅ vilken härlig helg jag har haft, vi rövade bort en
mycket kär vän på lördag morgon som snart ska fylla 50 år.
Vi åkte till Piteå med henne, 8 st brudar som helt säkert
alla har träningsvärk i magen av att ha skrattat i två dagar.
Jätte trevligt och helt underbart.
Tack för en kanon kul helg....

Som ni ser här ovan har jag börjat handla nytt julgrans pynt.
Kottarna är så fina vita och silver.

Veckorna bara flyger i väg så snart är det jul. Jag väntar
fortfarande på att suget för att måla ska komma tillbaka
men ännu har det då dock inte hänt.
Jag har ju hela hallen att fixa, men jag vet att när
suget kommer då fixar jag det fort.
I kväll blir det Desperate housewives.
Ha de bra.
Kram Maud

2 kommentarer:

Zhannah sa...

Hej!

Vilken fin blogg du har och ett jätte vackert hem.

Kommer tillbaka en annan dag.

kram Zhannah

Pilgården-Susanne sa...

Oh vad fint du har! ska kika runt lite. Ja nu längtar man till advent o pynt.
Hälsningar Susanne