torsdag 9 juli 2009

Mera att måla

Nu har jag hittat mera att måla, några små byttor
så penslarna åker fram igen till helgen.
Och nu har sommaren kommit tillbaka i Kalix
20 grader, mycket skönt.

Men titta jag har missat att skava fram det bruna
på köksbordets ben, kul det finns alltid att göra...
I morgon är det fredag igen vilken lycka, då
ska vi äta röding som vi har fått av pappa. Då
kommer katten Findus bli lycklig, han sitter vid
spisen tills den är klar och jamar som om han inte fått
mat på flera veckor. Nu ska jag lata mig i soffan.
Kram Maud

2 kommentarer:

pysseltanten sa...

Vilken fin blogg du har!
Har läst igenom hela nu...=))
Tråkigt med din mamma...
Förlorade själv min mamma för 2 år sen...
Ha en fin kväll...
Kram Git

LantlivsAnette sa...

Halloj där borta !!
Mera att måla...fniss...det är bra, det har jag också..höll på igår..ska visa sen, jag har gjort ett sååå fint fynd..idag visar jag en liten stege som jag har fyndat på loppis, den fick lite färg på sig den också..
Ha det gott
Kraam Anette