tisdag 21 augusti 2012

Mysigt


Plötsligt känns det som höst ute det var ganska kallt på promenaden till jobbet på morgonen. Nu packar min kära dotter för fullt, hon åker hem till Umeå i morgon till nytt jobb och ny lägenhet. Då far dom 2 små go trollen som ni ser här ovan, nog kommer det bli tyst här hemma....



Det som är mysigt med hösten är ju att tända ljus och än kan vi få många härliga varma höstdagar. Jag väntar på att få hem min första kristallkrona hoppas den kommer snart.
Nu ska jag sätta mig med te koppen på min mysiga balkong och i kväll ska jag försöka komma mig i säng i tid.
Kram kram
Maud

2 kommentarer:

LantlivsAnette sa...

Så du har fått tag i en kristallkrona, spännande..
Jaa, nu känns det att det är höst i luften..
Kraaam Anette

Tess på Tilda och Mamma sa...

Så mysig du verkar ha det. Här i norr har hösten verkligen kommit.
Ha en bra dag/Theres