söndag 26 augusti 2012

Gästrummet !



I gästrummet fick det bli vitt och grått.


Sängaveln är baksidan av en gammal byrå.


Har just varit på en skön promenad med Sigge, i dag blir det städa och fålla gardiner. Suck det är inte min starka sida detta med att sy, jag blir på dåligt humör bara jag tänker på symaskinen. Jag är nog ganska positiv som person men när symaskinen kommer fram då sker en peronlighets förändring...... Nu laddar jag med en te kopp och försöker tänka vackra tankar om min symaskin.
Kram Maud

2 kommentarer:

Gårdsromantik sa...

Så vacker sänggavel!
Det blir så spännande att få se var ni hittar stugan så småningom!

Kram Maud

Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

Johanna sa...

Hej kusin Maude! Hoppas allt bra med dig! Sänggaveln var fin! Gillar!!Kram JOhanna i Jönåker