måndag 2 augusti 2010

Sigge & Hilda

Nu äntligen har vi träffats Sigge & syster Hilda!
Och dom trivdes tillsammans direkt.
Här smakar vi på varandra.....

Och vi måste sitta fint!

Kolla vilken sötnos hon är det lilla charmtrollet Hilda.

Sigge vätske paus...

Hilda myser hos matte.

Så snygga.

Men vi vill inte sitta fint vi vill tugga på varandra.

Hilda provar sin nya leksak som hon fick av Sigge.

Och Sigge fick också en present av Hilda, den var jätte uppskattad
den bar jag omkring på när vi kom hem.

Oj va Sigge tycker Hilda är fin...

Nu pussar jag henne.

Vilken trevlig kväll vi fick tillsammans.
Tack!

Kram och natti natti.
Maud

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hejsan!
Tack <3 för en jättemysig kväll, ser fram emot fler.
Tur att du hade en duktig fotograf med dig som fick så fina bilder. Lånar lite och berikar familjens fotoalbum, hoppas det går bra.
Många kramar // Lotta

Marianne sa...

Måste säga att ni har två riktigt fina och goa valpar! Kanske är jag lite partisk men... Fortfarande har vi Honourable och Heartbreaker kvar hemma och vi njuter av varje sekund! Puss och kram till framförallt Sigge och Hilda men även till er andra! Hälsningar från oss alla i Boden.

Unknown sa...

Åh Knuter... vet du, jag tror att jag är kär i eran lilla Sigge trots att jag aldrig träffat honom! Han är ju helt sjukt söt! ;) Å syrran också för den delen! =) Hoppas ni har det bra och att vi snart ses! Kram kram.