måndag 30 november 2009

Äntligen advent



Så äntligen advent, har städat och pyntat hela
helgen.



Och glöggen mmm så gott i helgen har vi provat lite olika
sorter, favoriten är alltid Blossa. Men glögg med choklad smak
den var god.


Några tomtar fick komma fram.

Förutom glögg afton med vänner så har jag varit på bio, Luftslottet
som sprängdes den var mycket bra.
I morgon ska jag vaccinera mig, efter många om och men så
har jag bestämt mig för att göra det.
Nu vanilj te och sen natti natti.

Kram Maud


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så fint du pyntat till advent, gillar granen !!
Varma kramar <3
/Eva

Pia sa...

Hej!
Läste igenom din blogg. Vilken svår och sorglig tid du haft! Min mamma har benmärgscancer + parkinson (som hon fick "på köpet" av illamående medicinerna). Pappa har stösta delen av lungorna förstörda/ur bruk och genomgått två hjärtinfarkter. Jag tänker hela tiden på; hur skall jag klara av det som komma skall......

Fy vilka tankar! De är inte döda än, nej usch, vilak funderingar!

Men, du har verkligen en fridfull blogg och ett fridfullt hem!

Sköt om dig!
Hälsningar från Finland