onsdag 12 september 2012

Kristallkrona nr 2 !



Jag är så nöjd med vår 2:a kristallkrona, den är i perfekt skick helt renoverad.


Den har olika kristaller och är jätte vacker.


Hon som jag köpt kronan av köper in och renoverar gamla kristallkronor.
Hon har verkligen gjort ett fint jobb, hela kronan är ombunden med tråd som håller säkert 40 år och mer. Hela kronan är i absolut perfekt skick, och hon hade packat den jätte bra.


Så nu har vi snart hittat alla lampor vi behöver till vår lägenhet. Vi saknar bara en taklampa i köket, men den är på gång.....

Nu ska vi äta glass och dricka en kopp te.

Kram Maud

1 kommentar:

C h a r m i g t L a n t l i g t sa...

Hejsan!

Så fin blogg jag fann här, vacker kristal lkrona, vilket jobb det måste va. Jättefina katter du har, jag saknar min stora katt som bara den, han försvann för ca 3 år sedan men jag tror ändå att han en dag kommer komma hem....

Ha en skön kväll
Kram Sanna