söndag 24 oktober 2010

En underbar helg!

Åh vilken underbart skön helg jag har haft.
Vi har varit ute i friska luften och bara myst
hela helgen.
Och Sigge han hoppar omkring i skogen som en kanin.
Men när jag kallar på honom kommer han som skjuten
ur en kanon.

Två gånger har vi varit på valpkurs, vilket både jag
och Sigge tycker är jätte kul.

Nu förtiden blir det inte många kort av möbler m.m. det är
jätte snygga Sigge jag försöker fånga på bild, men det är inte helt lätt...
När jag sätter mig på huk för att knäppa kommer han som en raket...

I dag har han haft fullt upp, först var vi till syster Hilda
och busade, sen fick han främmande.
En vacker flatcoated retriever "Puma" vilket var så
spännande. Sen drog vi till hundklubben för miljöträning.
Så nu sover Sigge helt slut.

Här sover grabbarna.

Men inte är han nån ängel, det senaste är att krypa in i
skåpet med mattes gardiner. Här hittade vi honom med
en spetsgardin hängande ut ur munnen......

Nu till te koppen och sen hoppar vi i säng.
Sigge ska jobba till lunch i morgon, 05.00 ringer klockan.

Natti natti.

Kram Maud

(Snart kommer min älskade dotter hem, jag längtar......)

Inga kommentarer: